MixCom Home
  • Diensten
    • Marketing
      • Social Media Marketing
      • E-mail Marketing
      • Social Advertising
      • SEA Marketing
      • SEO teksten
      • Contentmarketing
      • Data Marketing
    • Design
      • Grafisch design
      • Webdesign
      • Huisstijl
      • Animatie
    • Development
      • Snel website online
      • Maatwerk website
      • Digitale maatwerk oplossingen
  • Cases
  • Kennisbank
    • Nieuwsbrieven
  • Vacatures
  • Over ons
  • Contact
  • Home
  • Diensten
    • Marketing
      • Social Media Marketing
      • E-mail Marketing
      • Social Advertising
      • SEA Marketing
      • SEO teksten
      • Contentmarketing
      • Data Marketing
    • Design
      • Huisstijl
      • Animatie
    • Development
  • Cases
  • Kennisbank
    • Nieuwsbrieven
  • Vacatures
  • Over ons
  • Contact
Home > Cases > Campagne Last Man Standing 2021

Campagne Last Man Standing 2021

Afgelopen zomer kregen wij van MIND het verzoek om campagnemateriaal voor het fondsenwervende evenement 'Last Man Standing' te ontwikkelen. Tijdens dit evenement halen honderden deelnemers geld op door op een paal te staan. Op deze manier MIND zoveel mogelijk aandacht vestigen op het belang van mentale gezondheid.

We hebben op korte termijn een nieuwe stijl mogen ontwikkelen voor de social media campagne ter promotie van het evenement. We konden gebruik maken van fotografie van eerdere edities en de (hoofd)locatie Muziekgebouw aan ’t IJ in Amsterdam. De campagne moest Kracht, Overwinning, Positiviteit en Doorzettingsvermogen uitstralen.

Nadat de eerste voorstellen waren doorgestuurd werd al snel duidelijk dat de hoeveelheid beelden kon worden uitgebreid met extra locaties. Naast Amsterdam moesten er ook afbeeldingen worden gemaakt voor de eventlocaties in Groningen, Utrecht en Nijmegen.

We hebben diverse social media uitingen gemaakt voor de campagnes op Facebook, LinkedIn en Instagram voorafgaand aan het event en voor de projectpagina’s en actiesite, Er zijn ook afbeeldingen gemaakt die deelnemers zélf via social media in konden zetten om zoveel mogelijk geld op te halen. Voor tijdens het event zijn daar nog diverse fysieke materialen, zoals banners, stoepborden, beachflags en flyers geleverd.

Opbrengst

30 oktober jl. was het fondsenwervende evenement ‘Last Man Standing’ van MIND, waarbij meer dan € 105.000,- is opgehaald voor dit goede doel. En voor 2022 kun je je al opgeven via deze link.

Opgeven voor 2022?

Kun je niet wachten om eerder geld te doneren of in te zamelen voor een mentaal gezonde samenleving? Doe dan mee aan de MIND Blue Monday Run op 17 januari 2022, aanmelden kan hier.

Expertises: Contentmarketing Contentontwikkeling Design

Sparren?

Meer weten over onze creativiteit en technische kennis? Neem dan contact op met Jörgen Korthagen.

Direct contact

  • Bellen: 06 526 35 732
  • Bel mij terug
  • Mail je vraag direct
naar contact

Contact

MixCom Digital & Print Creatives
Branderweg 5a
8042 PD Zwolle
T. 038 – 303 10 50
E. info@mixcom.nl

Volg ons op social media:

Over MixCom

MixCom is je creatieve partner voor strategie, creatie, development en productie. Online én offline maken we merken zichtbaar.

Blijf op de hoogte

Updates ontvangen over trends, ontwikkelingen en onze projecten? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief:


© 2023 - MixCom
  • Disclaimer
  • Leveringsvoorwaarden
Manage Cookie Consent
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
View preferences
{title} {title} {title}