26 november 2024
AI in 2025: Hoe technologie ons leven hervormt We naderen het einde van 2024. Het was een jaar met veel ontwikkelingen en sprongen op het gebied van Generatieve AI. Het […] lees verder >
20 november 2024
6 tips voor direct betere foto’s op je tijdlijn Fotografie wordt vaak gezien als een bijzaak door bedrijven. Vaak worden foto’s haastig gemaakt onder het mom van “Oh, snel nog […] lees verder >
31 oktober 2024
De integratie van archetypen voor een unieke merkidentiteit Wil jij een sterke en unieke persoonlijkheid creëren voor jouw merk? Gebruik de archetypen van Jung om de merkpersoonlijkheid te bepalen. De […] lees verder >
15 oktober 2024
De kracht van het LinkedIn-algoritme: hoe het werkt en hoe je ervan kunt profiteren Gaat je post ‘viral’ op LinkedIn? Of blijven de reacties voorlopig nog uit? Het heeft allemaal […] lees verder >
6 oktober 2024
De archetypen Sociaal: Geliefde, de Joker en Gewone Mens in merkidentiteit De 12 archetypen van Jung zijn in te delen in vier kwadranten, namelijk: Orde, Vrijheid, Ego en Sociaal. Ieder […] lees verder >
5 september 2024
Zo werkt Google Consent Modus V2 voor veiliger cookiebeheer Er is veel gaande in cookieland. Natuurlijk de naleving van de AVG qua cookie consent, maar ook de mogelijke uitfasering van […] lees verder >
8 augustus 2024
De archetypen Ego: Rebel, Magiër en Held in merkidentiteit De 12 archetypen van Jung zijn in te delen in vier kwadranten, namelijk: Orde, Vrijheid, Ego en Sociaal. Ieder kwadrant heeft […] lees verder >
29 juli 2024
Google gooit plannen om: third-party cookies blijven Google gaat third-party cookies in zijn Chrome-browser toch niet blokkeren. De uitfasering stond oorspronkelijk gepland voor 2021 en werd meerdere keren uitgesteld tot […] lees verder >
9 juli 2024
De archetypen Onschuldige, Wijze en Ontdekker in merkidentiteit De 12 archetypen van Jung zijn in te delen in vier kwadranten, namelijk: Orde, Vrijheid, Ego en Sociaal. Ieder kwadrant heeft drie […] lees verder >
27 juni 2024
Hoe vind je een marketingbureau dat bij je past? Het vinden van een marketingbureau dat precies past bij jouw bedrijf, isnog niet zo eenvoudig. Daarom hebben wij een gids gemaakt […] lees verder >
24 juni 2024
De kracht van contextuele content: een unieke route naar betere conversie Tegenwoordig zijn relevantie en personalisatie essentiële factoren voor succes. Het doel is om de gebruikerservaring zo naadloos en aantrekkelijk […] lees verder >
4 juni 2024
Het lek van Google: wat onthult het? Afgelopen maand werden interne Google-documenten gelekt. Deze documenten, afkomstig van Google’s Content Warehouse API, geven een kijkje in de werking van Google’s zoekalgoritmes. […] lees verder >
22 mei 2024
De archetypen Schepper, Heerser en Verzorger in merkidentiteit In ons eerdere artikel “Hoe je met archetypen een sterke merkpersoonlijkheid neerzet” lees je hoe de archetypen van Jung je helpen om […] lees verder >
14 mei 2024
De toekomst van WordPress: een blik vooruit Ben je benieuwd naar de toekomst van WordPress? Als één van de meest gebruikte contentmanagementsystemen ter wereld blijft WordPress zich ontwikkelen om te […] lees verder >
13 mei 2024
Hoe je met archetypen een sterke merkpersoonlijkheid neerzet Opvallen in een concurrerende markt is lastig. Je merk onderscheidend positioneren is dan extra belangrijk. Een strategisch instrument dat daarbij helpt, zijn […] lees verder >
2 mei 2024
Jouw workflows automatiseren en optimaliseren met AI-agents De rol van kunstmatige intelligentie (AI) wordt steeds prominenter in het bedrijfsleven. Maar hoe pas je het toe? Er zijn diverse oplossingen die […] lees verder >
25 april 2024
Is bloggen anno 2024 nog interessant? Afgelopen jaren stond in contentmarketing SEO lange tijd centraal, waarbij de focus lag op het optimaliseren van content voor zoekmachines. Echter, in het snel […] lees verder >
26 maart 2024
Verhoog interactie met een testtool In het huidige digitale tijdperk is het steeds moeilijker om op te vallen en klanten te binden. Bedrijven zoeken daarom voortdurend naar nieuwe manieren om […] lees verder >
3 oktober 2022
Website optimalisatie Hoger scoren in Google, meer conversies behalen en goed vindbaar zijn voor jouw klanten? Het begint met een goede website. Hiervoor moet je deze regelmatig bijwerken en optimaliseren. […] lees verder >