Leesvoer

Google Consent Mode V2
Marketing

Zo werkt Google Consent Modus V2 voor veiliger cookiebeheer

5 september 2024

Zo werkt Google Consent Modus V2 voor veiliger cookiebeheer Er is veel gaande in cookieland. Natuurlijk de naleving van de AVG qua cookie consent, maar ook de mogelijke uitfasering van […] lees verder >

Marketing
Martijn-Archetypen Ego
Marketing

De archetypen Rebel, Magiër en Held in merkidentiteit 

8 augustus 2024

De archetypen Ego: Rebel, Magiër en Held in merkidentiteit De 12 archetypen van Jung zijn in te delen in vier kwadranten, namelijk: Orde, Vrijheid, Ego en Sociaal. Ieder kwadrant heeft […] lees verder >

Marketing
Marketing

Google gooit plannen om: third-party cookies blijven

29 juli 2024

Google gooit plannen om: third-party cookies blijven Google gaat third-party cookies in zijn Chrome-browser toch niet blokkeren. De uitfasering stond oorspronkelijk gepland voor 2021 en werd meerdere keren uitgesteld tot […] lees verder >

Development Marketing
Martijn- archetypen -merkidentiteit
Marketing

De archetypen: Onschuldige, Wijze en Ontdekker in merkidentiteit

9 juli 2024

De archetypen Onschuldige, Wijze en Ontdekker in merkidentiteit De 12 archetypen van Jung zijn in te delen in vier kwadranten, namelijk: Orde, Vrijheid, Ego en Sociaal. Ieder kwadrant heeft drie […] lees verder >

Design Marketing
Vind een marketing bureau dat bij jou past in zwolle
Marketing

Vind het marketing bureau dat past bij jou

27 juni 2024

Hoe vind je een marketingbureau dat bij je past? Het vinden van een marketingbureau dat precies past bij jouw bedrijf, isnog niet zo eenvoudig. Daarom hebben wij een gids gemaakt […] lees verder >

Development Marketing
Jan Pieter Vos vertelt over de kracht van contextuele content
Marketing

De kracht van contextuele content: een unieke route naar betere conversie

24 juni 2024

De kracht van contextuele content: een unieke route naar betere conversie Tegenwoordig zijn relevantie en personalisatie essentiële factoren voor succes. Het doel is om de gebruikerservaring zo naadloos en aantrekkelijk […] lees verder >

Development Marketing
het lek van google, vertelt door Jolien Reinders
Marketing

Het lek van Google: wat onthult het?

4 juni 2024

Het lek van Google: wat onthult het? Afgelopen maand werden interne Google-documenten gelekt. Deze documenten, afkomstig van Google’s Content Warehouse API, geven een kijkje in de werking van Google’s zoekalgoritmes. […] lees verder >

Marketing
Martijn Eilander legt uit over de archetypen schepper, heerser en verzorger en hoe je dit gebruikt in merkidentiteit
Marketing

De archetypen Schepper, Heerser en Verzorger in merkidentiteit

22 mei 2024

De archetypen Schepper, Heerser en Verzorger in merkidentiteit In ons eerdere artikel “Hoe je met archetypen een sterke merkpersoonlijkheid neerzet” lees je hoe de archetypen van Jung je helpen om […] lees verder >

Marketing
Jan Pieter Vos blikt vooruit op de toekomst van wordpress
Marketing

De toekomst van WordPress

14 mei 2024

De toekomst van WordPress: een blik vooruit Ben je benieuwd naar de toekomst van WordPress? Als één van de meest gebruikte contentmanagementsystemen ter wereld blijft WordPress zich ontwikkelen om te […] lees verder >

Marketing
Martijn Eilander legt de waarde van archetypen in marketing uit
Marketing

Waarom de 12 archetypen van Jung bijdragen een impactvolle merkidentiteit

13 mei 2024

Hoe je met archetypen een sterke merkpersoonlijkheid neerzet Opvallen in een concurrerende markt is lastig. Je merk onderscheidend positioneren is dan extra belangrijk. Een strategisch instrument dat daarbij helpt, zijn […] lees verder >

Archetypes Branding Marketing
Jan Pieter Vos vertelt hoe jij je eigen team met ai medewerkers maakt.
Creatie

Jouw workflows automatiseren en optimaliseren met AI-agents?

2 mei 2024

Jouw workflows automatiseren en optimaliseren met AI-agents De rol van kunstmatige intelligentie (AI) wordt steeds prominenter in het bedrijfsleven. Maar hoe pas je het toe? Er zijn diverse oplossingen die […] lees verder >

Marketing
Jolien Reinders over is bloggen nog interessant
Marketing

Is bloggen anno 2024 nog interessant?

25 april 2024

Is bloggen anno 2024 nog interessant? Afgelopen jaren stond in contentmarketing SEO lange tijd centraal, waarbij de focus lag op het optimaliseren van content voor zoekmachines. Echter, in het snel […] lees verder >

Marketing
een testtool inzetten voor de marketing van jouw bedrijf
Marketing

Waarom een testtool inzetten voor mijn bedrijf?

26 maart 2024

Verhoog interactie met een testtool In het huidige digitale tijdperk is het steeds moeilijker om op te vallen en klanten te binden. Bedrijven zoeken daarom voortdurend naar nieuwe manieren om […] lees verder >

Marketing
Joost legt uit hoe jij je website optimaliseert voor zoekmachines
Marketing

Website optimalisatie

3 oktober 2022

Website optimalisatie Hoger scoren in Google, meer conversies behalen en goed vindbaar zijn voor jouw klanten? Het begint met een goede website. Hiervoor moet je deze regelmatig bijwerken en optimaliseren. […] lees verder >